Intermediair kan vanaf nu gericht advies uitbrengen over ERD Ziektewet

VSZ assuradeuren biedt als eerste in de markt het intermediair de gelegenheid om actief advies uit te brengen aan haar klanten omtrent Eigenrisicodragen Ziektewet voor de uitstapronde van 1 januari 2014. De afweging tussen blijven bij UWV dan wel de overstap maken naar eigenrisicodragen ziektewet kan met de risico analyse en aansluitende offerte van VSZ assuradeuren transparant en onderbouwd worden gemaakt.

Hiermee biedt VSZ assuradeuren het intermediair als enige gelegenheid om met harde data het gesprek in te gaan. De keuze kan daarmee op de juiste gronden worden gemaakt.

Maudie Derks algemeen directeur Acture en een van de grondleggers van VSZ assuradeuren: “De bewezen kwaliteit van uitvoering van Acture gecombineerd met de verzamelde data omtrent het te verzekeren risico bewijst nu zijn waarde. We kunnen het intermediair, en daarmee haar klanten, nu direct inzicht bieden en een harde aanbieding doen. In deze tijden van onzekerheid een groot goed!”

AM Web: VSZ levert 'harde data' aan voor het adviesgesprek

sep