Expertsessie Sociale Zekerheid

Speciaal voor onze businesspartners organiseren wij een 'Expertsessie Sociale Zekerheid'. Samen bieden wij een oplossing voor het Eigen Risicodragerschap van de Ziektewet.

Wij geloven in het delen van kennis en ervaringen. Immers, delen is vermenigvuldigen! Tijdens deze bijeenkomst wordt u bijgepraat over actualiteiten op het gebied van sociale zekerheid zodat we nog meer verdieping in onze samenwerking kunnen realiseren. Maar ook willen wij graag leren van uw ervaringen in deze bewegelijke markt.

14.00 - 14.30 uur    Ontvangst

14.30 - 15.00 uur    Ontwikkelingen sociale zekerheid - Leo W. Bil | Actuaris / Consultant Health & Benefits bij Mercer

15.00 - 15.30 uur    Beschikkingen bekend, wat nu? - Maudie Derks | Algemeen Directeur bij ActurePauze

15.45 - 16.15 uur    Wat betekent VSZ voor u?! - Gaston Merckelbagh | Algemeen Directeur bij VSZ

16.15 - 17.00 uur     Zakelijk flirten  Jo Weerts - Directeur EloquenZ

17.00 - 18.00 uur     Borrel

Waar en wanneer?

Filmmuseum EYEIJpromenade 1, 1031 KT Amsterdam(let op: kies bij GPS-navigatie voor Tolhuisweg nr 5, op veel navigatiesystemen is de IJpromenade niet goed te vinden)

De ruimte is Room with a View

Woensdag 15 januari 2014

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname

Gaat u het gesprek aan?Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar: info@vszassuadeuren.nl. Vermeldt hierin uw bedrijfsnaam, naam en telefoonnummer en met hoeveel personen u komt. U ontvangt dan van ons een bevestiging met de benodigde gegevens.